آشپزخانه

آشپزخانه­ خود را با استفاده از لوازم پلاستیکی زیباتر کنید.

یک روز صبح، یکی از دوستانم به همراه خانواده‌اش مجبور بودند به خانه ی من بیایند و در حمام دوش بگیرند، چون حتی یک قطره آب هم در خانه‌ی خودشان نداشتند. خوشبختانه آن‌ها از وقتی‌که به محل زندگی خود نقل‌مکان کرده بودند هرگز حتی یک‌بار هم کمبود و یا قطعی آب را تجربه نکرده بودند.

به‌هرحال این اتفاق افتاد، چون دوستم عادت به نگهداری ظروف پلاستیکی برای جمع ­آوری آب نداشت. اگر حداقل یک ظرف در خانه‌شان موجود بود، آن­ها می‌توانستند در آن ظرف آب نگهداری ‌کنند. ازآنجاکه من همیشه به فکر مواقع ضروری هستم و ظروف  زیادی را نگه می‌دارم، دوستم به من نیشخند زد و مرا مسخره کرد، این نیشخند به این خاطر بود که او از فایده و کاربرد این ظروف پلاستیکی بی­خبر بود؛ اما من می‌دانستم بسیاری از ظروف و اقلامی که در خانه دارم روزی باعث نجاتم خواهند شد به همین خاطر از فروشگاه نوین ستیا ظرف های زیادی تدارک دیده بودم.

در این عصری که ما زندگی می‌کنیم اغلب به عصر پلاستیک منسوب است؛ یعنی پلاستیک به یکی از مواد خام تبدیل‌شده است که امروزه استفاده­ی گسترده­ای دارد.  برای مثال، ظروف پلاستیکی را که از زباله‌های مواد خوراکی و دور ریختن غذاها و هدر کردن آن‌ها جلوگیری می‌کنند در نظر بگیرید، این ظروف برای بسته‌بندی، ذخیره و نگهداری هر چیزی مورداستفاده قرار می‌گیرند. پلاستیک‌ها بسیار سفت و مقاوم هستند و می‌توانند فرم و شکل وسیله‌ای را که در آن‌ها نگهداری  می‌شود، بگیرند و این پلاستیک‌ها حتی در سایزهای بسیار بزرگ‌تری نیز موجود هستند؛ بنابراین به اشکال خاصی درمی‌آیند. این ظرف‌های پلاستیکی می‌توانند برای بسیاری از مصرف‌کننده‌ها مناسب باشند.

شما می‌توانید برای هر شاخه‌ی موردنیازتان در ذخیره‌سازی ظروف پلاستیکی،  کیفیت، نوع، رنگ، اندازه و شکل مناسب مخصوص به آن را از نوین ستیا تهیه کنید. از کاربردهای ظروف پلاستیکی می­توان برای محصولات تجاری، بازرگانی، مصارف صنعتی و همچنین ذخیره‌سازی در خانه‌ها نام برد.

به نظر من برای نگه‌داری طیف وسیعی از وسایل، جعبه­ی ذخیره‌سازی پلاستیکی مناسب است. برای مثال، انواع اندازه‌های مختلف جعبه‌های انبار مواد پلاستیکی در آشپزخانه بسیار لازم است.. برخی را می‌توان برای ذخیره­ی ادویه‌جات، نمک و فلفل، شکر و آرد و برخی دیگر را می‌توان برای نگه‌داری پاستا و غلات استفاده کرد.

ظروف نگهداری پلاستیکی نیز برای نگه‌داشتن وسایلی ازجمله: کارد و چنگال، دستمال‌سفره و وسایل بسیار دیگری که نمی‌توان همه­ی آن­ها را در اینجا نام برد و باعث به­هم­ریختگی آشپزخانه می­شوند،، عالی هستند؛ البته یکی از بهترین روش‌ها برای حفظ غذاهای تازه، فریز کردن مواد غذایی در یخچال یا جعبه‌های پلاستیکی در انبار است.

در سرویس بهداشتی یا حمام نیز ظروف نگهداری پلاستیکی بسیار مفید هستند تا لباس‌ها و حوله‌های شسته­ شده و تمیز را که عموماً در کمد یا کشوی لباس نگه‌داری می‌شوند در خود جای دهند. به‌عنوان‌مثال، اغلب کودکان عادت دارند  که حوله‌ها و لباس‌ها را به هم بریزند و آن‌ها را در مکان‌های مختلف خانه پخش ‌کنند. برای مقابله با این کار یک­راه وجود دارد: تهیه‌ی سطل ذخیره‌سازی پلاستیکی که در آن لباس‌های شسته­شده و حوله­ی دستی قرار داده ‌شود. با این کار بچه‌ها می‌توانند با بیرون آوردن سطل، وسایلی  را که به دنبالش هستند پیدا کنند. داخل اتاق‌خواب­ ها، هر یک از اعضای خانواده می‌تواند جعبه­ی ذخیره‌سازی پلاستیکی خودش را داشته باشد و آن را زیر تختخوابش بگذارد و برای انبار­کردن لباس‌های کثیف و شسته نشده‌ی خود از آن استفاده کند. با این کار فضای آزادی در کشوها و یا کمد لباستان ایجاد می­کنید.

همچنین ظروف پلاستیکی برای نگه‌داری آب نیز وجود دارد که برای ذخیره­ی آب در وضعیت‌های اورژانسی و در زمان کمبود آب بسیار مفید خواهد بود ، چرا که افراد در خانه حتی برای ده دقیقه هم نباید با کمبود آب روبه­رو شوند؛ بنابراین بسیار مهم است که در هر خانه‌ انواع ظروف پلاستیکی وجود داشته باشد و از آن‌ها به­خوبی مراقبت شود.

در متن زیر چند ایده­ ی دیگر درباره­ ی استفاده از ظروف ذخیره‌سازی پلاستیکی برای اهداف مختلف توسط تیم نوین ستیا آورده شده است، شما می‌توانید کاربردهای مختلف این ظروف را ببینید:

  1. جعبه‌های ذخیره‌سازی پلاستیکی برای کاغذ نوین ستیا: این جعبه‌های پلاستیکی برای ذخیره‌سازی فایل‌ها و کاغذ بسیار مفید هستند. آن‌ها قابل‌انعطاف بوده و شما می‌توانید به­راحتی با آن‌ها مانور دهید.
  2. سطل‌های ذخیره‌سازی پلاستیکی در فضای باز نوین ستیا: باوجوداینکه ظروف شفاف پلاستیکی برای استفاده در محیط‌های بسته ایدئا ل هستند، اما محفظه‌های رنگی ذخیره‌سازی پلاستیکی برای نگهداری در فضای باز مناسب‌تر می‌باشند.
  3. سطل ذخیره‌سازی پلاستیکی برای استفاده­ی کودکان نوین ستیا: این سطل‌های ذخیره به رنگ روشن در واحدهایی که حدود ۳۰ اینچ ارتفاع دارند در دسترس هستند. آن­ها از هم جداشدنی هستند و درنتیجه برای اسباب‌بازی‌های کودکان قابل مصرف‌ و در دسترس کودکان قرار می­گیرند.
  4. ظروف پلاستیکی درپوش­دار برای اسباب‌بازی‌ها نوین ستیا: این کانتینرها قابل تعمیر بوده و دارای درپوش‌ها و یا دستگیره هستند که آن‌ها را برای حمل‌ونقل مناسب می‌سازد.
  5. جعبه‌های پلاستیکی نوین ستیا: این جعبه‌ها اندازه‌های مختلفی دارند و برای ذخیره‌سازی در کمدها، یا در زیر ظرف‌شویی دستشویی و یا در دفاتر ایدئال هستند. جعبه‌های پلاستیکی کوچک برای نگهداری اشیاء،به طور مثال: گیره، سنجاق و غیره عالی هستند. ازآنجاکه تطبیق‌پذیری، دوام، تعمیر و نگهداری آن‌ها اهمیت دارد، هیچ شواهدی وجود ندارد بر علیه شکستگی این ظروف پلاستیکی که به‌راحتی در تمام بازارها و سوپرمارکت‌ها موجود است

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید